yengemle ensest sikiş 4 posta

 

 

Hikayeme kaldığım yerden devam ediyorumYemek masasında yengem tirpişonla şarabı açmaya çalışırken, nasıl oldu ise suyu deviriverdi.ve üzerindeki sabahlık ıslandıİyiki sıcak bir şey dökülmemiştive Yengem ıslanan sabahlığını çıkarttı

 

 

 

 

 

Aman yarabbimsiyah şeffaf gecelik ile kalmıştı.SÜT BEYAZ teni şeffaf geceliğin altında cıvıl cıvıldı ve ben delirmek üzereydim.Üstelik sütyen bile takmamıştıiridolgun memeleri sanki gel beni ısıryeder gibi idi.Tabii ben yengem beni görecekfarkedecek diye kaçamak nazarlar ile bakıyordum.ama o oralı değildi

 

 

 

 

 

Şeffaf geceliğin altında sadeceevet sadece beyaz kilotu vardı.Neyse şarabı ben açtım.kadehlere doldurdum.Yengem biraz kanımızda ısınsın diye kadehi fondip yaptı.tabii bende ona uydumhemen birer kadeh daha doldurdum.birer yudum aldık

 

bu aradayemekde atıştırıyordukama neler olduğunu şimdi pek hatırlamıyorum

 

 

 

 

 

İlk söze başlayan Yengem oldu.Sabahki davranışımdan dolayı özür dilerim dediAslında beni cinsel olarakarzuladığın için sen yaştaki genç birisinin beni cinsel olarak arzulaması beni onore etmelimutlu kılmalı idi.Senin ismin üstünde DELİKANLIsınyani deli dolusunaylardır uzun müddet hep yanlızkaldık

 

 

 

 

 

Ve ben çoğu zaman evde yarı çıplak dolaştım ama seni tahrik ettiğimi hiç düşünmedim seninde yetişkin bir erkek olduğunu ve dekolte giyinen bir kadınıarzulayacağını düşünmedimOnun için bu sabah hem senin cinselarzularını uyandırıp hemde azarlamamam lazımdı.Aslında ben niçin öyle davrandığımı da sen evden gittikten sonra çözdüm.dedi.

 

 

 

 

 

Bende lafa karıştımnedenmiş peki o yenge dedimNedenmi dedi.Sevdayı kıskandım dedi.Senin sevda ile arada bir sikiştiğinizi biliyorumOnu kıskandım dediaylardır sizin sikiş günlerinizi biliyorum dedi.Yengem böyle söyleyince.ben iyicene şaşırdımAma dedim yengemeamapeki.ne yapmam lazım??

 

 

 

BENDE İSTİYORUM dedi.

 

Hikayeme devam edeceğim

 

 

 

Ankarada oturan genç bayanlar.yaşıtım olan hanımlar.yaklaşık 30 sene öncesinin bu doruklara tırmanan heyecanlarını tekrar yaşamak istiyorum.benimle bu heyecanı paylaşmak isterseniz yazıngizlilik içinde paylaşalım bu anları

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

