Benjde artık sikişe bilirim

20 yaşında Adanalı sekse meraklı ama tecrübesiz bir genç kızım. Size yanierotik-sekshikayeler okuyucularına ilk seks tecrübemi, beni zevkten çıldırtan o müthiş geceyi anlatacağım.Çok sıkı bir ailenin tek kızıyım,lisedeyken hiç erkek arkadaşım olmamıştı bu yüzden de bir an önce Adanadan uzaklaşıphayellerimi gerçekleştirmek istiyordum.Daha önceleri mastürbasyon yapıyordumancak beni tatmin etmiyor daha değişik tatlar tatmak istiyor yani gerçek bir seks istiyordum.Fırsat buldukça sitelere girip ordan birşeyler kapmak istiyordum.Neyse asıl olaya geçelim.Üniversiteki ilk ayımdı.Yurtta kalıyordum, her şey yurt arkadaşımSibel’in erkek arkadaşının bizi ziyaretiyle başladı.Sibel çok güzel bir kızdı hep ona özeniyor onun gibi olmak istiyordum.en önemlisi erkek arkadaşı vardı ve çok yakışıklıydı.Ali sık sık Sibel’i ziyarete geliyor vebirlikte oluyorlardı. O sıralarda odayı terketmek zorunda kalıyordum ama içerde neler olup bittiğini çok merak ediyor kendimi Sibelin yerine koyup Aliyi hayal ediyordum.taki Alinin arkadaşı Mesutla tanışana kadar.Ali sekse açlığımın farkına varmış olacak ki Mesutu da yanında getirmişti.o akşam bizi Mesutun evine davet ettiler.geç saate kadar film izledik birlikte çok eğleniyorduk ve ben Mesuttan çok etkilenmiş Aliyiunutmuştum. Sonunda beklediğim an geldi ve Sibel ve Ali bi odaya çekildiler.bense ilk defa bu kadar içmiş sarhoş olmuştum. Bi yandan içkimi yudumlarken bi yandanda Mesutun omzuna yaslanmıştım.Kokusu beni tahrik ediyordu.içerden gelen Sibel ve Alinin inlemeleri beni daha da çok azdırmıştı.Göz ucuyla küçük Mesuta baktım. O da ne ??   Dimdik olmuştu.Sonunda beklediğim an geldi ve Mesut dudaklarımdan delice öpmeye başladı.Dudaklarımıısırmaya başlamıştı ve bir yandan da elini t-shirtümün içine sokmuş,göğüslerimi avuçluyordu.Tenime değen ilk erkek eliydi ve ayak uçlarıma kadar kasılmıştım.Daha fazlasını istiyordum ancak o şaşkınlıkla hiç bir şey yapamıyordum.Mesut rahatlamamı söyledi ve üstümdekileri yavaş yavaş çıkarmaya başladı.Sonunda çırılçıplaktım ve bedenim Mesutun kollarındaydı.Yavaşça göğüslerime indi ve yalamaya başladı.Deli gibi onları vakumluyordu.Bense zevkten mırıldanmaya başlamıştım.Elimi yarrağına doğru götürdüm kazık gibiydi.Avuçlamaya ve sıkmaya başladım,onun içime girmesini deliler gibi istiyordum gözüm dönmüştü.o ise her yerimi yalıyor ısırıyor ve vücudumda yalanmadık yer bırakmıyordu.Artık dayanamıyordum,sik beni diye bağırmaya başladım, o ise kıvrandığımı anlamış,beni daha da azdırmak için işi uzatıyordu.Elini yavaşça amıma götürdü ve parmağıyla yokladı.Yeter diye çığlıklar atmaya başladım. Sikilmek sikilmek sikilmek istiyordum. Mesutbiraz daha gevşemem gerektiğini yoksa çok acı çekeceğimi söyledi.Vazelin aldı vegötüme sürdü ben hemen domaldım ve onun önüne oturdum. Artık onun kölesiydim ve neistese yapacaktım.Hafifçe ucunun girdiğini hissettim.Canım yanıyordu bu daha başlangıç birazdan göreceksin diyerek kalçalarımı tokatlıyordu. O sırada daha da kökle diye bağırdım. O muhteşem şeyitamamiyle içimde hissetmek istiyordum. Ve işte o an dibine kadar köklemişti inanılmaz biracıydı ama daha sonra acı yerini doyulmaz bir zevke bırakmıştı. Çığlıklarımı duyacak olacaklar ki Sibel ve Ali içeri girdiler. ilk başta çok utanmıştım ancak Sibelinhain gülümsemesini görünce rahatladım ve bişiler planladığını düşündüm.Sibel ve Aligrup yapmayı teklif ediyordu. Önce karşı çıktım, ama Sibel ve Ali çoktan sevişmeye başlamışlardı.Bir süre Alinin Sibeli nasıl düzdüğünü seyrettik. Mesut ve ben tekrar tahrik olmaya başlamıştık.Sonunda onlara katılmıştık. Mesutla bizde sevişmeye başladık ve deliler gibi birbirimizle sevişiyorduk.Mesut beni yatırdı ve her tarafımı santim santim yaladı beni zevkin doruklarına çıkarmıştı.Amıma sert dil darbeleri atıyordu.Dilinle amımın içine girebildiği kadar giriyordu ve ben resmen çılgına dönmüştüm.Artık Mesuta yalvarmaya başlamıştım nolur gir içime diye.Sibelle Ali benim o halime bakarak hafif hafif gülümsüyorlardı.Ali Sibeli kucağına alarak yanımıza sokuldu ve Sibelden çıktı Mesuta hadi beraber girelim dedi.Mesut tamam diyerek sikini yavaş yavaş amıma sürttü resmen badana yapıyordu.Ali o ara amımdan akan sıvıları götüme ve kendi sikine sürüyordu.Ali yere yattı bana hadi gel bakalım dedi kucağına oturdum ve götümün deliğine Ali girmişti.Biraz sikinin üzerinde zıpladıktan sonraMesutta amıma girmeye gelyordu.Sibel o arada yerde yatan Aliyle öpüşüyor ona zevk veriyordu.Mesut bir eliyle sikini avuçluyor arada da Sibelin amını parmaklıyordu.DErken Mesut amıma yavaşça girdi ben biraz acıdığı için mırıldandım.Götümde Ali amımda Mesut git gel yapmaya başladılar.Resmen beni hamur gibi yoğuruyorlardı.Amımdan gelen kanları sibel peçeteyle sildi.Ben bir yandan acı çekiyor bir yandan da zevk alıyordum.Acı tamamiyle yerini zevke bıraktı ve titremeye başladım.Öyle bir boşaldım ki anlatamam her taraf batmıştı.Ben boşalınca Mesutla ali Daha da hızlandılar.Amım vıcık vıcık olmuştu Daha sonra Mesut ben geliyorum dedi ve göğüslerime boşaldı.Ali hızlandıkça hızlandı ama bir türlü boşalmıyordu.Ali hadi artık dedim geliyorum sabret dedi ve arkamdan çıkıp sikini ağzıma verdi.Kafamdan bastırıyor sikini boğazıma kadar sokuyordu.Evettt geldim Diyerek ağzımın içini doldurdu.Fazlası ağzımın kenarlarından akarken Sibelde akan dölleri yaladı.Daha sonra hepimiz bir kenara attık kendimizi ama ben bitmiştim.Kolay değildi aynı anda amımla götümün sikilmesi.Daha sonra birer keyif sigarası yaktık.Dördümüz birden banyoya girdik ve Birbirimizin sırtını keseliyorduk.Ali ile Mesut hem bizi keselediler hemde köselediler.Zaman Zaman buluşup tekte olsak Hep birliktede olsak zevki doruklarda yaşıyoruz.

Tags: , , , ,

Leave a Reply

