Annemin terli amcığı

Selam annem mertle olan ilişkisinden 4 gün sonra. Spor salonuna gittik. sabahtı mert vardı içerde annemle dudaktan öpüştüler. Sonra annemle oturduk muhabbet falan. 3 tane adam geldi yeni yazılmışlar onlarda sabahçı. Annem neyse ben artık giyineyimdedi. Mert anneme Nurtencim bayanlar kabini temizlenmedi erkekler kabinini kullanırmısın”dedi. Annemde benimle erkeklerin soyunma odasına geldi.

 

 

 

 

Giyindik çıkarken yeni gelen 3 eleman girioydu. Anneme pis pis baktılar. 30 yaşlarındaydı 3üde mertin abisinin arkadaşlarıymış. Annem altına pembe kısa bir tayt giymiş. Üzeride kolsuz bi body giymişti.

 

 

 

 

 

Salonda çalışmaya başlamıştık annem domaldıkça tangası götüne yapışıyor. Eğildikçe bodysinden müthiş frikik veriordu. Elemanlar annemi kesip duruyodu. Mertle bişey konuştular sonra mert kapyı kapattı. Ben içimden tamam film başlyor dedim. Yarım saat falan takıldık. Bişey olmadı. Sonra annemle soyunmak için soyunma odasına gittik .

 

 

 

 

 

Elemanlarda arkamızdan geldi. Annem kırıta kırıta yürüyordu. Oda istiyordu anlaşılan. Annem bana ben bir duş alıyımdedi. Annem duşkabine girdi. Elemanlarda soyunmuş boxerla duruyorlardı Duş sırası bekliyorlardı sözde. Annem üstüne bir havlu sarıp çıktı. Adamlara baktı kusura bakmayınZevce.com da kaç tane oya oyalandımdedi. Adam rica ederim dedi.

 

 

 

 

 

Annem havluyu çıkardı. Altında pembe tangası vardı. Adamlar anneme bakıyor oda onlara ziyafet veriyordu adeta. Sarışın adam annemin yanına geldi. Arkadan beline sarıldı ve sikini götüne dayamaya başladı. Annemde hiç ses çıkarmıyordu. Bir taraftan göğüslerini sıkıyordu.

 

 

 

 

 

Diğer 2 elemanda geldi ve annemi ellemeye başladılar. Sonra mert geldi. Annemi minderin üzerine yatırdılar. Sarışın adam annemin amına girdi pompalamaya başladı. Mertte annemin ağzına verdi annem saxo çekiyor ve içine alıyordu. Adamlardan biride annemin göğüslerini sıkıyor yalıyordu. Mert annemin ağzına boşaldı.

 

 

 

 

 

Sonra annem ayağa kalktı. Mert mindere oturdu. Annemde sikini götüne aldı üstüne oturdu. Sarışın adamda amına girdi annemi tost yapmaya başladılar. Elemanın biride adı Ercanmış ağzına verdi. Annemi her yerinden sikiyorlardı. Annemde halinden memnun inleyip duruyodu.

 

 

 

 

 

Bir süre böyle devam etti. Sonra anneme hiç sokmayan bir adam vardı. Artık sıra bende dedi.

 

Annemi kaldırdı. götünü kendine çevirdi ve soktu adamın koca siki annemin götüne zor girdi annem ahh ohh çekmeye başladı. Adam annemin götüne boşaldı.

 

 

 

 

 

Sonra sarışına adam annemin göğüslerinin arasına sikini soktu. Hızla gidip gelmeye başladı. Ve annemin göğüslerine patladı. Sonra Mertle ercanda annemin eline verdiler ve annem onları elleriyle boşalttı. Sonra hepsi yıkanıp çıktılar. Sonra annem o spor salonunu bıraktı.

 

 

 

 

 

Anneme neden bıraktın?dediğimde hep aynı insanlarla ilişkiye girmek istemiyorum Ondan bıraktımdedi. Annem hep değişik insanlarla ilişkiye giriyordu. Sonraki maceralarınıda diğer maillerimde anlatıcam.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: