PEBE TANGALI SEMA

İyi akşamlar seks hikayeleri sakinleri şimdi size ilk sevgilim sema ile yaşadığımız muhteşem günü anlatacam sema liseye gidiyor 16 yaşında ben ise 20 sema uzun boylu iri göğüslü çok güzel çok seksi bir kız daha önceden semeyla o gün için sözleşmiştik bekar evinde kalan arkadaşlardan anahtarı alıp evi ayarlamıştım o gün kesin kararlıydım semayı sikecektim neyse saat 9 gibi sema okuldan kaçtı ve cafe…de buluştuk seher tenha bir parka gidip oturalım diye ısrar ediyordu zar zor eve gitmeye razı ettim eve girdik koltukta oturuyorduk önce bir sigara içtik seher bacak bacak üstüne atmıştı çorabın içinden bembeyaz bacakları baldırlarına kadar belli oluyordu aşkım harika vucudun var diyip konuya girdim sapıklık yok aşkım diyip bacaklarını topladı yanına geçip ver bir dudak dedim fazlasını istemek yok diyip verdi öpüşürken elimi bacaklarına attım hemen beni itip kalktı karşıya geçti ben zorla değil onunda isteği ile olsun istiyordum o yüzden yumuşatmaya çalışıyordum tekrar yanına geçip bir kaç aşk sözü söyledim. Elerini tutup dudaklarına yapıştım sema biraz daha yumuşamıştı elimi bacaklara attım aşkım lütfen fazla ileri gitmeyelim deyip oda istekli öpüşmeye başladı tamam bitanem ne zaman yeter dersen orda bitiririz diyip göğüslerini okşamaya başladım sora gömleğin düğmesini açıp sütyeni kenara çekip yumruk büyüklüğünde olan göğüslerinin uçlarını öpmeye başladım artık sema kendini tamamen bana bırakmıştı kontrol bendeydi göğüslerini öperken elimide eteğin altından kalçalarına attım bişe demedi bir süre böyle devam ettim sema koltuğa dayanıp gözlerini kapatmış inliyordu neyse yavaş yavaş aşağı indim eteği yukarı sıyırdım sema aşkım vajinama dokunma dedi merak etme iç çamaşırın kalsın üstünde kızlığına dokunmam dedim. Kilotun üstünden amı yalamaya başladım bembeyaz önü desenli bir kilot vardı üstünde bir süre böyle yalamaya devam ettim sonra arkanı dön diyip dizlerin üstüne çök dedim yani domalayımmı dedi evet dedim ikimizde güldük sema domaldı kilotu indirmek istedim hani onu çıkarmayacaktık dedi söz amına dokunmam diyince biraz yumuşadı bişe demedi indirdim sikimi götüne dayadım içine girmeme izin vermedi aşkım lütfen ben seni ağzımla boşaltırım içime girersen canım yanar başka zaman yaparız dedi fazla üstüne gitmedim sema ağzına alıp yalamaya başladı yaklaşık on dakika ateşli bir şekilde yaladı göğüslerine boşaldım sema peçete ile kendi vucudunu sonra beni temizledi evden çıktık başka zaman onu göttünden siktim.Onu ve bütün liseli seks hikayelerimi en kısa zamanda yazacam kendinize iyi bakın görüşürüz.

Leave a Reply

