TEYZEMİN OĞLU BENİ FENA SİKTİ

selam.ben melik ali.bu sıteye yazi yazmamdan artık benı çogunuz tanıyorsunuz.size teyzemın sikici oglu 1-2 hikayemde nasıl sikildimi yazdım.simdi ise nıye sikilmek istedigimi anlatmak istiyorum.  bizim evde hiç kız yoktu ve ailem bir kız çocugu iştedigi için beni kız gibi büyüttü.annem her zaman bana kız gibi davrandı.evi süpürmeyi yemek yapmayı temizligi ögretti.kızı olmasını o kadar istıyordukı bazen sen benım kızımsın bile diyordu.bır süre sonra erkeklerden uzaklaştım.sokaga çıkacakken annem şakayla sex hikayeleri çabuk dön kız derdi.aslında bunlar hoşuma da gıtmıyor degıldı.bız teyzemlerle komşuyuz ve manevi olarak da çok yakınız.teyzemın iki oglu vardı :yavuz ve kerim.bız ise 3 kardeş.ben en küçük.bır müddet sonra kız gibi hissettım.artık ev işleri hoşuma gidiyordu.bana birşey söylenmese de ben yaparım diye hemen koşuyordum.bir gün teyzemın oglanlar ve bızımkıler sikiş muhabbetine başladi.şimdiye kadar yaptıgı sikişleri kızları nasıl siktiklerini,kimin kızını nasıl sikmek istediklerini.itiraf edeyım bayılacak kadar heyecanlandım.bazen kendı kendime kız olsaydım demeye başladım.gerçekten de rerkek olmak işe yaramıyordu.ev işlewri yaparak kız olunmayacagını düşümdüm.kızın erkegı olurdu ,onu sikecek.böylece hayalimde kız olmuştum ve erkeklık önemlı degildi.çevre zaten ya öyle görüyor yada benım karı kızdan anlamaz aptal sex hikayeleri oldugumu düşünüyordu.halbuki ben kız olmak istiyordum.artık hayalleyerek sikildigimi düşünüyordum.vucudum da kılsız ve pembemsi idi.aynanın karşısında kendime baktım soyundum.külotumu tanga gibi sıkıştırdim.annemın eskı entarısını buldum.annem onu atacaktı çünkü etek kısmı yırtılmıştı.hemen onu aldım ve yırtık kısmı kestım gögüsleri açtım ve giydim.bembeyaz bacaklarım sex hikayeleri ortaya çıkmıştı.iddia ederim ki o durumda benı kım görse saldırır çılgınca sikerdi.sonraları kız gibi davranmaya başladım.isterse akraba olsun eve erkekler gelince odaya gırıyordum.bır gün teyzemın oglu yavuz geldi.ona şöyle bir alıcı gözle baktım.çevredekı en uygun kısı oydu.kasları atletık yapısı sikiş muhabbetleri hoşuma gidiyordu.artık benı siktigini hayal ediyordum.onun atletık vucudu önünde egilip yaragıonı yalasam diye düşünüyordum.neyse konu hayaller degil gerçekler.     onun yanında cilve yapmaya karar verdım ve cilveye başladım.ancak ara sıra yanlış mı yapıyorum dıye düşündüm.bırgün evi süpürürken-aslında ev temizdi sırf onun önünde domalmak için-o geldi.ben çöpü atacaktım.yanımdan geçerken yaragı kalçama degdi.zevkı anlatamam.kalktıgına göre acaba bizimki ne düşünüyordu.o günden sonra o benım gizli aşigimdı.vucudunu çok merak ediyordum.göleginin yakasından gögsüne bakıyordum her zaman.bir gün bir gün bizde yatarken iyice süzdüm.süperdi.beni sikmesini imkan yok isteyemezdim.en fazla ona sürtünecektım.o günden sonra bize gelince yanına oturuyordum daha dogrusu mart kedisi gibi sokuluyordum.kalçaları çok sertti ve hoşuma gidiyordu.bu ara mevsım sonbahara yaklaştı ve havalar sogumaya başladı.annem altına giymek için bir eşofman al dedi.masraf olmasın geçen yılınkini giyerim dedim.amacım dar gelen eşofmanı tayt gibi giymektı.gerçektende götüme sıkıca yapışmıştı.bizimkiler aklı sıra benımle alay için kız tayti gibi diyorlardi.ama bunlar benım hoşuma gidiyordu.teyze oglu çogu zaman abimle yakın arkadaş ve akraba oldugu için bizde  sex yatardi.onun karşisına öylece çıkmak istedim ama nedense utandım.bizimkiler onun yanındada alay ederek sagolsun duyurdular.giyde görelim diye alay etti.bende gördükten sonra siksen keşke dedim içimden.aradan zaman geçınce utanma bitti herkes duruma aliştı.bizimki yine bizde yatarken yanında giydim.daracıktı ve yapışmıştı.normal karşiladi.cesaret alan ben onun yanında hep onu giyordum.ara sıra kaza gibi elimi yaragına dokunduruyordum.neden elim dedim kendi kendime bir gün çarpttim yalanıyla geri geri gelirken popomu yaragına yapıştırdım.inanılmaz zevklı idi.keşke siktıre bılseydim dedim.bu arada işi ilerlettim.annemın gıymedıgı etekleri mını etek yapıyor ona da attım diyordum.  laf aramızda mını etek göbegi gösteren badi uzun açık renk çorabı çok severim.sürtünmeler dokunmalar yetmez oldu.bir gün annemlerle teyzemler eskışehire gidecektı.yavuz bizde yatıyordu.haberi duyunca çıldırdım.siktiremezdim ama birçok şey yapabilirdim.plan hazırladım.buna göre zaten bilinen titizligimi bahane ederek evı bir oda hariç ilaçladım.oturma odasında bir büyük yatak vardi ve beraber yatacaktık.amacım o uyurken yaragını ellemek yapabılırsen çaktırmadan açmak yalamak en azından görmektı.bundan sonra ona götümü dönüp popomubu yaraga sürtecektim.herşey planladıgım gibi oldu ben gittikçe azıyordum.yatarken banyoyu bahane ettim.dar tayti yanında yavaşça çıkardım.arkam ona dönüktü.banyoya girdim iç çamaşirini bahane ederek çıktım.havluyu mını etek gibi belıme sardım.gittikçe planlamadıgım şeyleri yapıyordum.bu kadar ileri gitmeyecektım.duyulabilirdi.havadan sudan konuşurken cilve yapıyordum ve nasıl yaptıgıma inanamıyordum.sonunda kalçamdakı yarayı bahane ederek önüne uzandım. teyzemın sikici oglu 1 ve 2 de benı nasıl siktigini yazdım.OKURSUNUZBUyazıyı yazmamın amacı kızlıga nasıl adım attıgımı göstermek içindi.umarım bana mail atıp nıçın teyze oglu diye soranlar

Leave a Reply

