Annemin amına nasıla daldım

selam   başımdan geçen   anım  bir ay önce gerçekleşti.kendimin arabası var babamında vardı fakat öldügü için onun hatırası deyip onu satmadık evin önünde öylece duruyordu.bir gün şileye götür dedi kardeşime oda işim var deyince annem küplere bindi ya arabamız var millete muhtacız bu nasıl olacak diye.sonra bana oglum bana araba sürmeyi ögreteceksin her yere kendim  gidecek biçimde dedi bende tamam hafta sonu  ögretirim dedim.onla ben  orman yoluna girdikyol tenhaydı  tam ögrenilecek yerdi.ama her şeyi anlatsamda direksiyon  annemde olmasını istiyordu yandan  bir şey göremiyorumki oglum sen sürüyorsun ben ayaklarına bakıyorum anca dedi.bende ne yapabilirim diye düşünürken  aynı yerde oturabilirmiyiz dur koltugu  geri iteyim dedim ve koltugu geri ittim o iki bacagım arasına oturdu ama bu seferde ayaklarım gaza ve frene zor uzanıyordu.bu seferde bak çok yavaş kullanmak zooorundayız yoksa kaza yaparız şimdi sen   direksiyonu tutacan aradanda nasıl yapıyorum diye ayaklarıma bakacan dedim.tamam dedi o  anda sanki annemin  götünün  sıcaklıgı benim sikimi öyle bir hale getirmiştiki ne anlatacagımı bile şaşırdım artık ona.semsert oldu  onun  götünü delecek hale geldi resmen.sonra neyse devam  etmeye başladım araba süratlandıkce sende gazı yükselteceksin   deyip vites kolunu tutup onunda  ellerini onun üstüne getirip   onun için anlatıyordum.bunlanmı yükseltecem  dedi evet dedi peki arkamdan bana dayananla neyi yükseltecem dedi onlada düşürecen   amının götünün ateşini dedim başka bir işe yaramaz o.sonra koltukları   yatak haline getirinceye kadar yatırdımüstündekileri yırtarcasına çıkarıyordu çıplak kaldı bende amını yalamaya başladım sonra bana sende ters dön dedi.bende ters döndüm bacaklarım annemin  agzının izasında gelecek şekilde olduk oda sikimi agzına aldı almasıyla agzında patlaması bir oldu çünkü anca dayandı agzına almasada üstüm batacaktı iyiki üstüm batmadı annemin agzı battı diye düşünüyordum sonra bir çeviklikle agzına aldı tekrar eski haline getirdi onu  götünden   siktim ilk  sikişimde hadi araba kullanalım dedi buda nerden çıktı dedim görürsün dedi sonra direksiyona geçtim ben    oda geldi sikimin üstüne oturdu şimdi   sür dedisürememki önümü görmüyorum dedi.sen git ben direksiyonu tutarım dedi.gitmeye başladık sonra oda heyecana gelip  önündeki hendegi görmedi onun içine girdik.annemin amında boşaldım iki saatte çukurdan çıkarmak için ugraştık.ama neticede üç dört gidişten sonra annem zehir gibi şöfer oldu tek başıma gidecem diyen annem  her yere yine benle gitmeye çalışıyor çünkü dışarda becermem onu onunda hoşuna çok

Leave a Reply

