Bu hikayem tamaen gerçek bir sex hikayesidir

Merhaba ben selçuk 26  yaşındayım bu olay başımdan geçtiğinde 12 yaşındaydım

dayımın oğlu  zaferle beraber evde tektık annelerimiz  pazara gitmişti zafer bende 4 yaş  büyük  evde oyun oynarken zafer  bana çıplak  karı resimleri  gösterdi ve onunla  bir şeyine idaya  girdik  ve sonunda  kaybeden götünü okşattacaktı 

iddayı o kazanmıştı ve götümü okşamaya  başladı  sonra  pantolonumu çıkardı  bunu  sanki bende istiyordum  ve götümün arasını yaladı ben korkmaya  başladım ve yarranı  çıkartı  ben karşı koymaya  çalıştım  ama ellerimve ayaklarımı  daha önceden şakayla  karışık  bağlamıştı  karşı koyamıyordum sonra annemin el kremini zafer  yarrana sürdü  ve beni  yüz üstü  yere  yatırdı

canım  çok  acıyordum  önce yarranın kafasını götümün deliğine sokmaya başladı canım çok  acıdı sonra beni domalttı sınra  gidip  gelmeye başladı  içim çok acıyordu  sonra  yarramı emmezsen bunu  herkeze anlatırım diye  beni  tehtit etti bende yalamaya   başladım ve 10 15 dk sonra  azıma boşaldı

bunu  kimseye  söylemem için beni tehtit ediyordu bu olay  defalarca yaşandı şimdi ise ben onu  arzuluyorum  canım  devamlı onu  çekiyoo en son gecen hafta yine beni onların evinde 3 arkadaşı ile sikti bu artık benim en büyük  zevki  ve onu  çok seviyorum  ve bu olay devam edecekGönderen: selçuk

Leave a Reply

