Şükranın amını yırttılar

ben ünüversitede okuyorum.sexe çok ilgim var. yazları köye giderim.Köyde güzel kızlarala ilgilenirdim.Şükran adında bir kız vardı.Bir gün bahçelerde dolaşırken onun yalnız olduğunu gördüm.Köy olduğu için herkes birşeylerle uğraşıyordu. Yanına gittim .Birazcık konuştuk. Sonra ona arkadan bir parmak attım.Kalçasını biraz okşadım .Köyde bu çok zevk veriyordu.Bana çok kızdı .alışık değildi bunlara belliki.oradan kaçarak eve gitti .beni annesine söylemiş.utanmıştım bayaKendi kendime söz verdim onu artık sikecektimbir gün yine yakaladım onu.bu sefer hemen ağzını kapatıp bağladım.ellerinide bağladımazmıştımilk kez yapacaktımeteğini soydumgömleğini çıkardımdonunu çıkardım.tecavüz edecektimönce arkadan sadece sikimin kafasını tükürükledim ve bilerek zorla soktumacı çekmesini istiyorduminliyorduarkaya sokabildiğim kadar soktum.çok zevkliydi gövüslerini açtım .hiç ellenmemiş taptazeuçlarından dibine kadar emdim.amını açtımmükemeldi.sikimi gözünün önünde sıvazlayarak soktum amınagözleri nemlendi.daha fazla soktumzarı da yırttım10 dakika aradan sonra arkadan yine defalarca soktumartık istese de söyleyemezbeni her gördüğünde ona bakarak sikimi okşuyorum gülüyor

Leave a Reply

