Kanlı doğum düğünü kutlaması

 

 

Ben Esin#8230;İstanbul dan#8230;benden 8 yaş büyük bir adamla nişanlandım 17 yaşında#8230;Yanlış anlamayın zorla felan değil isteyerekHatta bizimkiler olmaz dedi ben zorla istedim#8230;Çok yumuşak huylu ya bana çok aşıktı yada gerçekten salak bir adamAma ne yalan söyliyeyim iyi bir insandı#8230;Nişanlandığımda benden büyük bekar bir ablam vardıAnlatacağım olay ablamın benim nişanımdan 4 ay sonra olan nişanında geçti.

 

 

 

 

 

Nişanı mahallede babamın tuttuğu bir kahvede yaptık#8230;Yani anlayacağınız sıradan bir mahalle töreniTörene nişanlımla beraber gittim#8230;Genelde akraba ağırlıklı bir kalabalıkOturmuş nişanlımla etraftaki insanlardan konuşurken yanımıza benden 2 yaş büyük amcamın oğlu can geldiUzun süredir görmemiştimSarıldık öpüştük nişanlımla tanıştırdım#8230;İçim bir tuhaf olmuştu çünkü can benimle ufakken evcilik oynardı#8230;Yani anlayacağınız çocukluktan kalan anılarımız vardı#8230;

 

 

 

 

 

büyümüş gerçekten yakışıklı bir erkek olmuştu#8230;.Yanımıza oturduBiraz oturduktan sonra kalktı#8230;10 dakika sonra en küçük kardeşim Annemin beni acele evde beklediğini söyledi#8230;Nişanlıma hemen döneceğimi söyleyip eve gittimEvde annem misafirlere ikram edecek bir şeyler hazırlıyordu#8230;Annem kendisinin çağırmadığını söyleyince herhalde çocuklar dalga geçti deyip nişana geri dönmek için kapıdan çıkınca Canla karşılaştım#8230;

 

 

 

 

 

Haberi kendinin yolladığını baş başa hasret gidermek istediğini söyledi#8230;Şaşırdım ama misafirdi ve beraber büyüdüğümüz için bir şey diyemedim#8230;Odama çıktık uzun süre eski günlerden lafladık güldük #8230;salona döndümNişan bitti#8230;Nişanlımla eve döndüm#8230;Nişanlım İçeri girmeden ayrıldı#8230;

 

 

 

 

 

Ev gelen misafirler nedeniyle çok kalabalıktıYatacak yer sorunu nedeniyle Annem uğraşıp duruyordu#8230;Bir türlü herkesi yerleştirecek çözümü bulamamıştı#8230;Ben Anneme eğer sakıncası yoksa nişanlımda kalabileceğimi ve yerimi misafirlere verebileceğimi söyledim#8230;Annem olmaz öyle şey ayıp diye bir şey var dediYanına birini alıp gidebilirsin ancak deyince aklıma Can geldi

 

 

 

 

 

Annem onu sever ve güvenirdiHayır demeyeceğini bildiğim için Can la gidelim dedim#8230;Olur dediCanın arabasıyla gittik nişanlımın evineGecenin 3 üne kadar oturduk konuştuk#8230;Sonra yattık#8230;Sabah bir ara ben işe gidiyorum diye nişanlımın beni öptüğünü hatırlıyorum#8230;Üzerimde bir elin dolaştığını hissediyordum ama nişanlımdır sanıyordum

 

 

 

 

 

Göğüslerime kalçalarıma bacak arama hafif masajlar hayal meyal hissediyordumEn son bacak arama değen dille uyandımharika şeyler oluyor uçuyordum sanki#8230;iyice yayılmış bu muhteşem anın keyfini çıkarıyordum#8230;Bacak aramdan kalkan kafanın Can olduğunu görünce önce donup sonra geri çekilmeye çalıştım ama Can beni altına çekip dudaklarımdan öpmeye başladıelinden kurtulamıyor yalvarıyordum ne olur yapmadiye

 

 

 

 

 

Can hiç oralı olmadan üzerimdekileri çıkardıÇırılçıplak bir halde Nişanlımın evinde başka bir erkekleydim#8230;Can bana sürekli çok büyümüşsün ufakken böyle değildi felan deyip ufakken oynadığımız iğnecilik evcilik oyunlarını hatırlatıyordubeni heyecanlandırıyordu bunlar aynı zamanda harika bir erkeğin altındayımDirenmeyi bıraktımkendimi tamamen Can a bıraktımOda rahatladı #8230;

 

 

 

 

 

Bir ressamın taşa şekil vermesi gibi vücudumun tüm girinti ve çıkıntılarla ilgileniyor şimdiye kadar hiç almadığım tatları yaşatıyordu banaYatağa iyice yayılmış her şeyi oluruna bırakmıştım artıkCan o kocaman aletiyle bacak arama yavaş yavaş sürttürüyor iyice sulandırıyordu kutumu#8230;Aletini kutuma bastırdıkça bende ona doğru itiyordumBiraz sonra aletinin başının kutumu zorladığını hissetim artık yavaş yavaş içimde kayıyordu#8230;

 

 

 

 

 

Müthişti milim milim hepsini soktu içime öylece bekledi birkaç saniye#8230;dudaklarımda öptü ve bana hep bu günü hayal ettim dedikten sonra dayanılmaz darbelerle içime girip çıkmaya başladı#8230;Hiç böyle sikilmemiştim#8230;Can o kadar güzel sikiyorduki hiç bitmesin istiyordumtek vücut olmuş ahenk içinde büyük bir orgazmla boşaldık#8230;

 

 

 

 

 

 

 

Öğlene doğru kalkıp kahvaltı yaptıkNişamlım telefon edip işten doğru annemlere geçeceğini orada buluşacağımızı söylediBanyoya girdim#8230;Birazdan Can da geldi banyoyaÇıplaktı ve o kocaman aleti dimdik önünde sallanıyordu.Neredeyse nişanlımınkinin 2 katı iriliğinde ve mor başı neredeyse göbeğine değecek gibi duruyorduİyi bakmışsın Can dedimKocaman olmuş

 

 

 

 

 

Can gülerek Senin elinde büyüdü sayılır çocukluğumuzda az oynamadın dedi gülerek#8230;Suyun altına geldi yanıma vücutlarımız birbirine değiyordubana döndüğünde aletinin başı göbeğime değdielimle kavrayıp sabunladım güzelce yıkadım#8230;Dahada dikleşmiştiCan kafamdan tutup aşağıya doğru indirdiAletini ağzıma soktuiyice kabarmış damarları dışarı çıkmıştı aletin Sindire sindire oynadım çocukluğumdaki gibiDoktor bey iğnen çok büyük dedim#8230;

 

 

 

 

 

İyileşmen için yapmam lazım dedi çocukluğumuzdaki gibi. Gülüştük#8230;Beni omzumdan tutup ayağa kaldırdıdudaklarıma bir öpücük kondurduktan sonra arkamı çevirip duvara yasladıİğnemi yiyince iyileşeceksin dedikten sonra arka deliğime şampuanla yumuşatmaya başladıOrta parmağını sokarak şampuanı iyice yayıp iki parmağıyla git gel yaparak iyice alıştırdı deliğimi#8230;

 

 

 

 

 

Aletini şampuanlayıp başını deliğime dayadıo kadar ustaca yapıyordu ki her şeyi bu işi daha önce çok kez yaptığı belliydi birkaç bastırmadan sonra aletinin bir kısmı girdi ama şimşekler çaktı sanki gözlerimdeKocaman alet deliğimin duvarlarına basınç yaparken nefes aldırmıyordu banaBir süre bekledi öylecesonra kalan kısmını yerleştirdiBak bu artık hiç acımayacak dedikten sonra inlemelerime bakmadan pompalamaya başladıKoca aletin arka deliğimdeki yolculuğu

 

 

 

 

 

Can ın kalçama setçe çarpmasıyla son buluyor sonra geri çıkış ve tekrar çarpmasıyla uzun süre devam ettiNefis bir deneyim yaşıyordum.Uzun bir kasılma ve içimin dolduğunu hissettimHarikaydı her şeyYanına uzanıp ona yaşattıkları için teşekkür ettimbanyodan çıktık ikimizinde yanakları pembe pembeydi.

 

 

 

 

 

 

 

Evden çıkana kadar giyinmedik oynaştık yeni aşıklar gibiydikEn son mutfakta finali yaparak annemlere gitmek üzere evden çıktıkKuş gibiydim dışarı çıktığımdaHiç böyle güçlü bir erkeğin idaresinde olmamıştımüç kez sikilmiş ve hepsinde zirveyi görmüştüm

 

Akşam nişanlım çok mutlusun nedir sebebi diye sordu birkaç kezBende ablam nişanlandı ondan derken Cana göz

Leave a Reply

