O sıcaklığı unutamıyorum

Ben 23 yasında 1. 75 Boyunda, esmer, a+p biriyim. Cocuklugumdan beri birçok kez aktif ilişki yaşadım ama hiç pasif ilişki yaşamamıştım. Korkmuştum hep, belkide utanmıştım. Ta ki 2 yıl öncesine kadar. Bir arkadasımın kendine ait evi var. Oraya 5-6 arkadas gider film seyreder, muhabbet eder sonrada sabaha dogru uyurduk.

Evde yatak odasında bir yatak vardı oraya 3 kişi, salondaki kanepeyede 2 kişi sıgardı. Ben genelde yatak odasında yatardım. Hiç aklımdan gecmezdi öyle seyler. O gece nasıl olduysa ben salondaki kanepede yatmak zorunda kaldım. Ve yanımda yatacak olan kişi(yani şimdiki sevgilim)gercekten bizim semtin en yakısıklı ismiydi.

Bir sürü kız vardı peşinde. Benimde hoşuma gidiyordu ama sonucta o bir erkekti. Birlikte uyuduk ama ben onun aletine dokunma arzusuyla uyuyamadım. O uyumustu. Elimle uyur numarası yaparak onun aletine dokundum. Sonra iyice avucladım. Uyanır gibi oldu bıraktım. Ona arkamı döndüm ve uyudum.

Sonra birkaç kez uyandım. Arkama aletini dayamış ince belime sarılmış bir vaziyette uyuyordu. sabah oldu uyandık. Benimle konuşmuyor, yüzüme bakmıyordu. Bende üstelemedim. 1 Hafta boyunca hiç konuşmadık ve görüşmedik. 1 Hafta sonra yine aynı eve gittik.

Tam uyurken ben ona .sen yatak odasında yat, ben burda yatarım.dedim. Oda .hayır birlikte kanepede yatarız.dedi. Sasırdım. Yatmadan önce kapıyıda kapattı. Yanıma uzandı. Sonra uyumaya basladık ama ikimizde numara yapıyormusuz anladım. Elini belime doladı. Biraz öyle bekledi.

Sonra aletime dogru indirip onu sıktı. Ben acaip tahrik olmuştum. Sonra kalçalarımdan tutup beni cevirdi ve dudaklarımdan öptü. Hoşuma gitmişti. Bende uyanmıs numarası yaptım. Sonra bende onu öptüm. Bacaklarımın arasına girdi. Esofmanımı cıkarıp her tarafımı yalamaya basladı.

Kanepeye sırtüstü uzanıp beni aletinin üzerine oturttu. Sikinin kafası deligimde haraket ettikçe deli oluyordum. Bir an önce içime almak istiyordum. Onunda zevk sıvıları iyice artmış, deligimi tam kıvamına getirmişti. Önce kafasını yavasca soktu. Gidip gelmeye basladı. Sonra yarıya kadar ve nihayetinde köklemişti. Hiç acıtmamıştı dogrusu. Inanılmaz zevk veriyordu bu bana.

Sonra kanepeden kalkmamı ve masaya dogru domalmamı istedi. Bende itiraz etmeden yaptım. Belimi ve kalçalarımı çok begenmişti. Bana sürekli sevgilim, karıcım, aşkım sendeki kalçalar mankenlerde yok diye iltifatlar ediyor beni iyice azdırıyordu. sabaha kadar delice seviştik.

Defalarca içime boşaldı. Sonra uyuduk. sabah beni saclarımı okşayarak ve güleryüzlü bir şekilde uyandırdı. Uyanıncada 1 posta içime boşaldı. O günün akşamı beni evden aldı. Konuşacagını söyledi. Merak etmemiştim, aslında ne söyleyecegini az cok tahmin etmiştim. Yaptıgımız bir hataydı, bir daha olmasın falan filan gibi seyler söyleyecegini düşünüyordum. Bekledigim gibi olmadı.

Bana uzun zamandır asık oldugunu ama cekindigi için söyleyemedigini duyunca cok sasırdım. Beni gercekten çok seviyor şimdi. Tabi daha sonra oda benim oldu elbette. Defalarca. Şimdi düzenli bir sexs hayatımız var. Haftada 2-3 kez birbirimizin oluruz. Ama ilişkimiz sıkıcı oldu.

Degişik insanlarla yasamak istiyorum bu zevki. Istanbuldan a+p olanlar varsa mailime cevap beklerim. Chutney@mynet. Com su tüyoyuda vereyim ince belim ve kalçalarım gercekten cok güzel

 

Tags:

Leave a Reply

