Boşaldıkça mutlu oluyorum

Hayatımı etkileyen ve baştan aşağıya değiştiren olaylar 2001?in haziran ayında başladı. Odamın kapısı çalındı ve işyerimde getir götür işlerde çalışan personelim mustafa ?abi gelebilirmiyim?? dedi. 4 yıldır yanımda çalışan; kimi zaman şoförlüğümü yapan, kimi zaman araçları yıkayan, kimi zaman tahsilat-ödeme gibi işlere koşturan güvendiğim, mesai mefhumu olmadan çalışan joker tarzı bir elemanımdı. Köydeki abisi eşini kaybetmiş, çocuklarıyla perişan durumdaymış.

 

Oğlunu okutamayacakmış, istanbul?a onun yanına göndermek istiyormuş bir iş tutup hayata başlaması için. Bizim şirkette, ofis içinde bir iş verebilirmiymişiz. Dramatik yanlarıda olan bu durum beni etkiledi ve ?olur? dedim. 10 gün kadar sonra yeğeni geldi. şirket içinde temizlik işlerine yardımcı olmaya, çay kahve gibi servis işlerinde çalışmaya başladı. Açık kumral, beyaz tenli, masmavi gözleri olan, utangaç, aksansız ve son derece düzgün konuşan birisiydi. Hiç boş durduğunu görmüyordum.

 

Bir işi bir kez söylemek yeterliydi. Selim, inanılmaz zeki ve çalışkandı. 2003?e kadar bu böyle devam etti. Selim serpildi gelişti ve delikanlılığa doğru olan yola girdi. Işyeri personeli cumartesi günleri halısahada top oynamaya gidiyorlardı. Ben de zaman zaman aralarına katılıyordum hem teşvik etmek için hem de ter atmak için. 2003 eylülünde bir cumartesi yine onlara katılmıştım. Maç bitti, aynı tesise tenis oynamaya gelen bir arkadaşımla karşılaştım ve kafeteryada çay içmek için oyalandık biraz. Tüm personelim duşunu alıp teker teker gittiler. Mustafa ve selim malzemeleri katlayıp

 

toplamak için hep en son kalırlardı. Mustafa?ya ?sen de git istersen, ben malzemelerle selim?i şirkete bırakırım? bırakırım dedim ve mustafa gitti. Bir müddet sonra ben de arkadaşımla vedalaşıp duşumu almak için soyunma odasına gittim. Malzemeler toplanmış, katlanmış çantalara yerleşmişti bile ve selim duştaydı. Ben de şampuanımı havlumu aldım ve duşlara geçtim. Selim?in karşısındaki duşa girdim.

 

Selim geldiğimi gördü. ?amcanı gönderdim seni ben bırakacağım şirkete? dedim, ?peki abi? dedi. Duş perdelerini bir iki halka tutuyordu. Selim arkası dönük sırtını liflemeye çalışıyordu. Zorlandığını gördüm ve gayriihtiyari ?yardım edeyimmi selim?? diye sordum. ?olur abi? dedi. Yanına gittim, lifi elime aldım, bir elimi omuzuna koyarak sırtını liflemeye başladım. Maçtan konuşuyorduk.

 

Bir ara hafif yan döndüğünde gözlerime inanamadım. Bir elma kadar göğüsleri vardı. Siki sünnetli değildi ve önünde iri bir et parçası gibi sallanıyordu. Içimde, o güne kadar asla hissetmediğim bir şey kıpırdadı. Boynuna, sırtına, kalçalarına ve bacaklarına doğru kaydı gözlerim. Pürüzsüz bir beden, incecik bir bel, bembeyaz diri, dolgun kalçalar ve upuzun çok düzgün bacakları vardı. Hayatımın hiç bir devresinde bu tür bir ilgim ve eğilimim olmamıştı. Yarrağımın kalktığını hissettim.

 

Liflemeyi uzatıyordum ve diğer elimin selim?in omuzundan aşağıya koltuk altından sol göğsüne ne zaman kaydığını anlamamıştım bile. Sol göğsünü parmaklarımla okşamaya başladım. Lifi elimden yere bırakıp diğer elimi de sağ koltuk altından sağ göğsünün üzerine koyarak okşamaya başlamam, karnını, kalçalarını, bacaklarını okşamam, selim?in bedenini iyice geriye bedenime yaslaması,

 

yarrağımın selim?in beliyle karnımın arasında ezilmeye başlaması nasıl oldu ve bu durum ne kadar sürdü bilmiyorum. Selim?i kendime çevirdim ve aynı anda dudaklarını ağzıma aldım. Kendisini tamamiyle bana bırakmıştı. Bir eli yarrağımı kavramış sıvazlıyordu. Kalçaları avuçlarımın arasında eziliyordu. Hiç konuşmuyor ve çılgınca sevişiyorduk. Tam anlamıyla kendimi kaybetmiştim.

 

Selim dizlerinin üzerine çöktü ve yarrağımı ağzına aldı. Inanılmaz sakso yapıyordu ve ben bunu hiç bir kadında yaşamamıştım. Gözlerini benden kaçırıyordu hep. Bir kaç dakika sonra koltuk altlarından tutup kaldırdım ve sevişmeye başlamamızdan sonraki ilk konuşma geçti aramızda. ?içine alabilirmisin?? dedim, ?istiyorsan alırım abi? dedi. önümde domaldı. götü tertemiz ve pembe idi.

 

Bir elinin parmaklarıyla yarrağımın kafasını götüne koydu, diğer eliyle kalçasını açtı. Ben hafifçe iterken selim?de belinden kalçalarını iki yana oynatarak yavaş yavaş milim milim içine doğru çekti yarrağımı. Beli iyice çukurlaşmış, kalçaları kasıklarımdaydı. Sadece kısık kısık inliyordu. Yarrağımın tamamı girdiğinde ellerimle belini kavradım ve sert vuruşlarla gidip gelmeye başladım. ?içinde geleyimmi?? diye sordum, ?gel abi? dedi. götünün derinlerinde boşalırken, bu ilk deneyimin verdiği heyecandan, aldığım zevkten ayakta duracak halim kalmamıştı.

 

Selim?in götünden çıktığımda duvara yaslandım, selim yere çöktü. Saniyeler sonra eğilip yine koltuk altlarından selim?i kaldırdım, başını göğsüme yasladı masumca, saçlarını ve yanağını okşayarak yüzünü kaldırdım ve dudaklarından uzun uzun öptüm. ?teşekkür ederim? dedim, ?beğendinmi abi? dedi utangaç tavırla. ?beğendim, hadi duşlarımızı alıp çıkalım? dedim. Arabaya bindiğimizde selim hep önüne bakıyordu.

 

Mustafa?yı aradım, bir yere uğrayacağımı, selim?i biraz geç bırakacağımı söyledim. Kireçburnu?nda sahil kenarına gittik. Selim?i rahatlatmak ve sıkılganlığından kurtarmak, hikayesini öğrenmek istiyordum. Istanbul?a geldiğinin ilk aylarında amcası yani mustafa ilk önceleri elle taciz ediyormuş. Daha sonraları sakso ve sikmeye kadar vardırarak bugüne gelmişler. Mustafa, selim?i dövüyormuş da. Sonraki günler ve haftalarda selim?i neredeyse kanatlarımın altına aldım. Mustafa?ya ?selim?e ellemeyeceksin, herşeyi biliyorum, senin için iyi şeyler olmaz? dedim.

 

Selim?e işyerinde kalabileceği şartları oluşturdum. Dış görüntüsünü iyileştirdim. Yalnızca benim işlerimle ilgileniyordu. Arabamı yıkıyor, odamın temizliğine bakıyor, neredeyse yanımdan hiç ayrılmıyordu. Mustafa artık selim?e hiç karışmıyordu. Köye selim?in babasına her ay düzenli para gönderiyordum, selim?in tüm ihtiyaçlarını karşılıyordum. Selim?e bu tür ilişkilerden kurtulmak isteyip istemediğini defalarca sordum. ?sadece seninle olmak istiyorum? diyordu her seferinde.

 

Hatta sünnet ettirmeyi bile önerdim, istemedi. Kendisine biçtiği rol ve tercihi ?sevgilim? olmaktı. Ben de aşık olmuştum. Ilişkimiz devam ediyordu. Bu durum aile yaşantımı çok etkiledi, her boş anımı selim?le geçiriyordum. Selim?in benimle çok vakit geçiriyor olması sosyal alışkanlıklarını ve beğenilerini de süratle değiştirdi. Heryere her seyahatime onu da götürüyordum. Selim?in yaşı itibariyle dış görünümü süratle değişiyor ve tam olarak genç bir kızı andırıyordu. Saçları omuzlarına kadar uzadı, göğüsleri büyüdü, boyu uzadı. Seçmeye başladığı kıyafetler değişiyordu, yürüyüşü ve

 

konuşmaları belirgin şekilde efemineleşmişti. Ataşehirde bir daire tuttum ve oraya yerleştik. Artık tamamiyle karı-koca gibi yaşıyoruz. Kendi tercihi nedeniyle dışarıda kendisini çok deşifre etmiyor ama evimizde makyajı, kıyafetleri, bakımı ve hanımlığıyla beni çok mutlu ediyor. Bostancı?da bir şube mağaza açtık ve yönetimini selim?e bıraktım.

 

Gencecik yaşına rağmen zekası nedeniyle herşeyi çok süratli kavrıyor ve uyguluyor. şu sıralar beraberliğimizin üçüncü yılındayız ve sanırım çok mutluyuz. Benim kendisine ?selin? dememi tercih ediyor, bana da ?kocacım? diyor. Yaşamın beni getirdiği bu noktada geride kalan zamana baktığımda herşeyin ne kadar süratli değiştiğine şaşırmadan  

Tags:

Leave a Reply

