BENDE DÜZÜLDÜM

 

oncelikle anlatayim sitenizde gay hikayelerini okuyarak cok kotu azmistim normalde gay degildim ama birden icimden bir ses bunuda tatmalisin dedi hikayeleri okuyarak iyice azgim ve sokaga ciktim cikarken kendimi sartlandirmistimm birisini bulup hic yoktan agzima almaliydim .

Adananin sokaklarinda geziniyordum saat bayaga gec olmustu bir parkin yaninda yuruyen kulturlu bir isnana benziyen e az 55 yasinda olan bir adam yuruyordu ara sokaga dalinca yanina gittim ve saati sordum adam saskinca bakti ve saati soyledi yurudu pesinden gitim buyuk bir cesaretle elimi sikine attim.

adam ne oldugunu anlamadi kenara cektim ve hic birsey soylemeden bacaklarinin arasina egilip sikini cikardim adam olayi anlamisti artik agzini acmiyordu ilk deneyimimdi uzun sure yaladim sonunda diklesti ara sokaktaydik gorulemezdik cunku cok gec bir saatti adamin sikini yaliyordum kendimden gecmistim tek istegim sadece agzima almakti.

uzeirmdeki pantolon boldu dogal olarak yere egilince kulotta giymedigimden gotum gorunuyordu adam egildi gotume dokundu garipsedim gaeri cekildim beni birden kavradı ve domalttı.

ne oluysa o an oldu pantolonumu indirdi ve sikini birden gotume dayadi istiyordum ama korkuyordumda adam icime zar zor girdi ve bir iki gidiş gelişte boşaldı harika bir histi .

sonra tekrar agzima verdi ama kalkacak durumu yoktu son menilerini yutturdu ve ikimizde yolumuza cekilip gittik.Gönderen: Emre  becerbeni

Tags:

Leave a Reply

